mBank. Samoobrona w sieci

Opis projektu

Kampanie dotyczące bezpieczeństwa w sieci realizuje wiele podmiotów. Mimo to skala i różnorodność przestępstw online rośnie. Odbiorcy bardziej niż edukacji o istnieniu zagrożeń potrzebują dziś podpowiedzi jak się zachować i czym bronić w przypadku ataku. Skupiliśmy się na cesze wspólnej cyberataków: psychologicznej manipulacji i wykorzystywaniu emocji. Możesz im przeciwstawić spokój i chłodną głowę, a także usługi mBanku: potwierdzenie tożsamości mobilną autoryzacją oraz wsparcie ekspertów CyberRescue. Kampania wpłynęła na 3x wyższy miesięczny przyrost nowych użytkowników CyberRescue, również trzykrotnie wzrósł poziom spontanicznej wiedzy o potwierdzeniu tożsamości dzwoniącego pracownika banku w aplikacji.

Szczegóły
Kategoria:
ESG
Nagroda:
Srebro
Produkt:
mBank
Zgłaszający
Lider 1:
Molecular Creative
Lider 2:
Carat
Klient:
mBank
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.