mBank. Samoobrona w sieci

Opis projektu

Kampania wypromowała faktyczne rozwiązania chroniące przed przestępcami i spowodowała lawinowy wzrost ich stosowania. Odbiorcy zostali zachęceni do realnych działań zwiększających ich bezpieczeństwo. Z perspektywy banku/ marki udało się potwierdzić pozycję lidera w obszarze walki z zagrożeniami w sieci. Połączenie tych rezultatów jest świetnym przykładem kampanii ESG, która dokonuje pozytywnej zmiany w korzystaniu z powszechnych usług.

Szczegóły
Kategoria:
ESG
Nagroda:
Srebro
Produkt:
mBank
Zgłaszający
Lider 1:
Molecular Creative
Lider 2:
Carat
Klient:
mBank
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.