Żywiec Zdrój MOCNY GAZ. Moc orzeźwienia, zero słodzenia

Opis projektu

Pomimo wyzwań przy wprowadzaniu wody gazowanej, do ugruntowanej kategorii CSD, zdominowanej przez lovebrandy udało nam się zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać aż ¼ wzrostu marki właśnie z użytkowników CSD.Przewrotna ekspozycja benefitów marki przy kluczowych dla kategorii okazjach konsumpcji przekonała użytkowników CSD do wypróbowania produktu, ale także (pomimo wyzwań ekonomicznych) osiągnąć wzrosty powyżej konkurencji w kategorii wód gazowanych

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Non-Alcohol
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Żywiec Zdrój MOCNY GAZ
Zgłaszający
Lider 1:
GONG
Współzgłaszający:
VML, EssenceMediacom
Klient:
Żywiec Zdrój
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.