Desperados. Bierz, co chcesz

Opis projektu

Wysoka inflacja, podwyżka cenowa i segment spadający trzy razy szybciej niż rynek, a do tego nowi gracze na rynku próbujący wpisać się w te same kody i zyskujący serca młodych, to sytuacja wyjątkowo ciężka dla lidera. Ale adekwatny inisght i niestandardowa kampania 360 z nagrodami pozwoliły nie tylko obronić, ale umocnić pozycję lidera oraz odbudować siłę marki do rekordowo wysokiego poziomu podbijąc serca młodszych i starszych odbiorców.

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Alcohol
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Desperados
Zgłaszający
Lider 1:
Artegence
Współzgłaszający:
Watchout Studio, Agencja DDOB, G3 Group, Starcom
Klient:
Grupa Żywiec
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.