Desperados. Bierz, co chcesz

Opis projektu

Kampania "Bierz, co chcesz" dla Desperadosa skutecznie umocniła wizerunek w grupie 18-34 oraz utrzymała relewantność wśród 35+. Dzięki współpracy z Tymkiem i loterii z nagrodami nawiązującymi do imprezowego charakteru marki, Desperados nie tylko obronił pozycję lidera, ale zyskał udziały wolumenowe i wartościowe. Kampania odbudowała siłę wizerunkową w młodszej grupie i umocniła pozycję wśród 35+, osiągając najwyższy wskaźnik Brand Power w historii.

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Alcohol
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Desperados
Zgłaszający
Lider 1:
Artegence
Współzgłaszający:
Watchout Studio, Agencja DDOB, G3 Group, Starcom
Klient:
Grupa Żywiec
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.