ING. Twój asystent.

Opis projektu

Bankowość mobilna i „super aplikacja” stała się standardem w kategorii. ING stanęło przed wyzwaniem wyróżnienia się i wzmocnienia swojej pozycji w kluczowej TG 27-44, tworząc nowoczesny, human-centred bank, który najlepiej rozumie potrzeby klientów. Insight konsumencki bazował na zachowaniu równowagi pomiędzy technologią a kontrolą nad danymi. Strategia ING polega na przekształceniu roli banku w aktywnego asystenta, który oferuje adekwatne rozwiązania, dając poczucie zachowania pełnej kontroli nad finansami. ING stało się ponownie liderem „bankowej nowoczesności”.

Szczegóły
Kategoria:
Finance & Insurance
Nagroda:
Brąz
Produkt:
ING Bank Śląski
Zgłaszający
Lider 1:
Brain
Współzgłaszający:
Mediahub, GONG
Klient:
ING Bank Śląski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.