Co znaczy WW?

Opis projektu

Marka WW odważnie i skutecznie wkroczyła do świata młodych. Osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki biznesowe oraz stworzyliśmy dla marki wyrazistą platformę komunikacyjną "Co znaczy WW?", która została przyjęta, zaakceptowana a następnie „porwana” przez grupę docelową. Zabawa znaczeniami WW trwa do dziś w Internecie, kinach i na półkach sklepowych oraz w kolejnej odsłonie kampanii. Po 25 latach bez komunikacji, WW wróciło w wielkim stylu.

Szczegóły
Kategoria:
Young
Nagroda:
Srebro
Produkt:
WW
Zgłaszający
Lider 1:
Digital Kingdom
Lider 2:
Zenith
Współzgłaszający:
LiquidThread
Klient:
LOTTE Wedel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.