Planet of Gamers powered by Warka Energy

Opis projektu

Wprowadzenie Warki Energy pokazuje, że obecność marek w gaming to nie zabawa, tylko słuszna biznesowa decyzja, z której można czerpać korzyści. Planet of Gamers w trzecim roku swojego istnienia stało się trampoliną dla nowego, trudnego produktu skierowanego do trudnej grupy docelowej. Skuteczna egzekucja założeń przyniosła korzyści zarówno biznesowe (sprzedaż) jak i wizerunkowe (wzmocnienie marki Warka w grupie 18-34).

Szczegóły
Kategoria:
Gaming
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Warka Energy
Zgłaszający
Lider 1:
2012 Agency
Lider 2:
Starcom
Współzgłaszający:
Frenzy, TWIN .collective, StormMedia
Klient:
Grupa Żywiec
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.