mBank. Jazgot: serial kryminalny audio

Opis projektu

mBank jako pierwszy na rynku, już od 2015 roku prowadził kampanie edukacyjne w zakresie cyberbezpieczeństwa. Wyzwaniem było znalezienie nowego podejścia w ostrzeganiu przed niezwykle groźnym oszustwem "na inwestycję". Wykorzystaliśmy popularność podcastów kryminalnych do przemycenia ważnego przekazu edukacyjnego: każdy jest narażony na oszustwo inwestycyjne, bo wszyscy jesteśmy podatni na mechanizmy manipulacji stosowane przez cyberoszustów. Odwołaliśmy się do podstaw komunikacji, czyli opowiadania historii. Dzięki trafnemu doborowi partnerów stworzyliśmy najchętniej słuchany kontent audio w Polsce (Top 1), który przełamał barierę niskiego zainteresowania edukacją na temat skomplikowanych cyberprzestępstw.

Szczegóły
Kategoria:
Branded Content
Nagroda:
Srebro
Produkt:
mBank
Zgłaszający
Lider 1:
Molecular Creative
Współzgłaszający:
Voice House
Klient:
mBank
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.