BLIK idzie po zakupy w offline

Opis projektu

Polacy masowo płacili BLIKIEM w e-commerce, ale w kanale POS sytuacja nie wyglądała już tak różowo. Powód? Utrwalone przyzwyczajenia. O realizacji misji „przestawiania” Polaków na bezgotówkowe rozliczenia BLIKIEM bez sukcesu w tym kanale nie ma mowy. Musieliśmy zatem znaleźć sposób, żeby przekonać sporą rzeszę wciąż nieprzekonanych, że gotówka to przeżytek. Nasza kampania z humorem wypunktowała znane wszystkim problemy z gotówką (czekanie na resztę przy kasie, maruderzy przed nami w kolejce w nieskończoność szukający drobnych, etc.). Liczba transakcji BLIKIEM w kanale POS poszybowała o 56% w górę! Sukces to mało powiedziane.

Szczegóły
Kategoria:
Finance & Insurance
Nagroda:
Srebro
Produkt:
BLIK
Zgłaszający
Lider 1:
Change Serviceplan
Lider 2:
Spark Foundry
Współzgłaszający:
Performics, LiquidThread
Klient:
BLIK
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.