Allegro. Wszyscy mówią o SMART! Week

Opis projektu

„Wszyscy mówią o SMART! Week” jest świetnym przykładem kampanii eventu promocyjnego w trudnym okresie inflacyjnym. W świadomy i bardzo skuteczny sposób użyto mechanizmów psychologicznych tj, FOMO i społeczny dowód słuszności, tworząc wokół nich spójne rozwiązanie na poziomie idei kampanii. Osiągnięto spektakularne wyniki biznesowe, a świadomość akcji osiągnęła historyczne wyniki.

Szczegóły
Kategoria:
Retail & Marketplaces
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Allegro
Zgłaszający
Lider 1:
Ogilvy
Lider 2:
Starcom
Klient:
Allegro
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.