Allegro. Wszyscy mówią o SMART! Week

Opis projektu

Kampania promująca SMART! Week w czasie szalejącej inflacji była wyjątkowym wyzwaniem, ze względu na pikujące nastroje konsumenckie i konieczność zmiany daty eventu promocyjnego z jesieni na wiosnę. Insight oparty został o łowców promocji odczuwających FOMO, a kampania o haśle „Wszyscy mówią o SMART! Week” to najlepszy przykład efektywnego wykorzystania mechanizmu społecznego dowodu słuszności. Realizacja była na tyle skuteczna, by nie tylko osiągnąć, ale także przekroczyć zakładane KPI. Wyniki kampanii okazały się być spektakularne – zaczynając od wzrostu GMV, przez wzrost użytkowników SMART, po historyczne wyniki świadomości akcji SMART! Week.

Szczegóły
Kategoria:
Retail & Marketplaces
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Allegro
Zgłaszający
Lider 1:
Ogilvy
Lider 2:
Starcom
Klient:
Allegro
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.