Żabka. Żabu

Opis projektu

Kupowanie ma być korzystne, a sklep daje korzyści wymierne - promocje, wygodę. A czy sklep może być nie tylko dostawcą okazji, ale i dostawcą rozrywki i przeżyć? Może, jeśli jest marką lubianą jak Żabka, a w dodatku ma swoją personifikację w grze, tak spersonalizowaną, że zachęca do interakcji. Jedna trzecia użytkowników Żappki w 2023 roku stworzyła swoje Żabu, co w efekcie przyniosło bardzo znaczący wzrost częstości zakupów o 32% i ARPU o 24%.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Żabka
Zgłaszający
Lider 1:
180heartbeats + Jung von Matt
Klient:
Żabka
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.