BLIK. Na oddawanie najlepsze strofowanie

Opis projektu

Kampania stworzyła niepowtarzalne doświadczenie odbiorcy z marką bazując na prostym insighcie – trudności w upominaniu się o zwrot należności. Dała swoim użytkownikom do ręki bardzo proste i intuicyjne narzędzie, obracając w żart temat zadłużenia. Bariera wstydu, zażenowania, obaw została przełamana asertywnością z humorem, co potwierdzili sami odbiorcy – ponad 51% z nich przyznało, że Strofki były dla nich pomocne w rozliczaniu się ze znajomymi

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
BLIK
Zgłaszający
Lider 1:
Spark Foundry
Lider 2:
Change Serviceplan
Współzgłaszający:
Performics
Klient:
BLIK
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.