Škoda. Wyprzedaż rocznika 2024… rok wcześniej!

Opis projektu

Zmieniając reguły gry w kategorii, naszą słabość przekuliśmy w siłę. Innowacyjne podejście do komunikacji wyprzedażowej pozwoliło nam wyróżnić się na tle konkurencji i wzmocnić pozycję rynkową w kluczowym w kalendarzu marek samochodowych momencie. I to z upustami tak niskimi, że nie wypadało się nimi chwalić w komunikacji.

Szczegóły
Kategoria:
Consumer Goods
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Škoda
Zgłaszający
Lider 1:
Dentsu Creative
Lider 2:
PHD
Klient:
Škoda
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.