VeloBank. Świat bardziej Velo

Opis projektu

VeloBank startował w dojrzałej kategorii, w której zaufanie zdobywa się latami, mierząc się dodatkowo z negatywną spuścizną i odchodzącymi klientami Getin Banku, restrykcjami prawnymi ograniczającymi atrakcyjność oferty oraz jednym z najniższych budżetów w kategorii. Konsekwentna polityka biznesowa, mediowa oraz spójna komunikacja pozwoliły jednak szybko odwrócić ten trend, zrealizować ambitnie cele sprzedażowe oraz zbudować świadomość marki.

Szczegóły
Kategoria:
Finance & Insurance
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
VeloBank
Zgłaszający
Lider 1:
Dentsu Polska
Współzgłaszający:
Spark Foundry
Klient:
VeloBank
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.