Allegro. Gwarancja najniższej ceny

Opis projektu

Allegro w 2023 roku za cel postawiło sobie wzmocnienie pozytywnego postrzegania atrakcyjności cenowej na tle konkurencji. Odpowiedzieliśmy na zmęczenie konsumentów koniecznością porównywania cen, na co wprowadzając radosny komunikat wyróżniając się na tle „straszących” kampanii promocyjnych. Hasło kampanii i jednocześnie utwór „Don’t stop me now” budował pozytywne emocje konsumentów, podkreślając, że dzięki Gwarancji Najniższej Ceny można oszczędzać bez trudu. Kampania wsparła osiągnięcie rocznych KPI marki pod kątem GMV oraz poprawiła wizerunek marki wśród grupy sceptycznych konsumentów. Całkowita świadomość nowej Gwarancji Najniższej Ceny na platformie wyniosła prawie 60%.

Szczegóły
Kategoria:
E-commerce & Omnichannel
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Allegro
Zgłaszający
Lider 1:
Ogilvy
Lider 2:
Starcom
Współzgłaszający:
LiquidThread
Klient:
Allegro
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.