BIK się sprawdza

Opis projektu

Pokazaliśmy, że nawet będąc średniej wielkości reklamodawcą, który swoje działania planuje z dużym wyprzedzeniem i starannie ogląda każdą wydatkowaną złotówkę, w sytuacji zmiany warunków zewnętrznych warto działać szybko i zdecydowanie. Lepiej wysupłać zaskórniaki na przeróbkę spotu, niż trzymać się kurczowo obranej drogi w nadziei, że „może nie będzie tak źle”. W efekcie 2024 był dla nas kolejnym rokiem wzrostu przychodów i brandowych KPIs.

Szczegóły
Kategoria:
Relaunch & Defend
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
BIK (Biuro Informacji Kredytowej)
Zgłaszający
Lider 1:
Performics
Lider 2:
Starcom
Klient:
Biuro Informacji Kredytowej (BIK)
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.