Lubella – Gotuj w domu jak w resturacji.

Opis projektu

Odwrócenie trendów sprzedażowych przy konsekwentnym założeniu utrzymania rentowności biznesu -szczególnie w okresie powszechnego zaciskania pasa to nie lada wyzwanie. Zamiast konkurować ceną, sięgnęliśmy głęboko „w duszę konsumenta” by znaleźć najbardziej wrażliwe miejsce i trafny, nie tylko kategorialny, ale kulturowy insight, przekonując go do kontr-intuicyjnych zachowań. Siłą marketingu jest budowanie wartości brandu w połączeniu z ludzką potrzebą nawet gdy cały świat krzyczy: taniej!

Szczegóły
Kategoria:
Relaunch & Defend
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Lubella
Zgłaszający
Lider 1:
Starcom
Współzgłaszający:
Brainbox, Agencja DDOB , Polot, Feeders Agency
Klient:
Grupa Maspex 
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.