Mamy Czas na Zdrowie

Opis projektu

Osiągnięcie tak dobrych wyników i zmniejszenie różnicy vs lider jest niezwykle trudne w tak dużej i generycznej kategorii. Nasze odważne podejście do komunikacji i przeprowadzenie pierwszej w tej kategorii kampanii społecznej pozwoliło nam zaistnieć w przestrzeni publicznej i pokazać się jako marka, która jest bliska polskim konsumentom oraz dba kompleksowo o zdrowie Polaków.

Szczegóły
Kategoria:
Medicines & Supplements
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Theraflu
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Groupe Poland
Współzgłaszający:
Weber Shandwick
Klient:
Haleon, Fundacja Share the Care
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.