IKEA ASMR „Dźwięki wypoczynku”

Opis projektu

Na wiosnę 2018 chcieliśmy zachęcić do zakupu fotela i kanapy w IKEA. Po meble te konsumenci chętnie jeżdżą do konkurencji, a kluczowymi czynnikami wyboru są wygoda siedzenia i materiał. Stanęliśmy więc przed wyzwaniem jak w wiarygodny sposób pozwolić odczuć przyjemność wypoczynku na meblach IKEA na odległość. Wykorzystaliśmy rosnącą popularność techniki relaksacyjnej ASMR. Nagrane tą techniką wideo z produktami IKEA wywoływało poczucie relaksu i wrażenie bezpośredniego kontaktu z produktem. Konsumenci docenili naszą komunikację, co przełożyło się na wzrost istotnych wskaźników wizerunkowych, intencję zakupową i kontrybuowało do wzrostu sprzedaży.

Szczegóły
Kategoria:
Brand experience
Nagroda:
Brąz
Produkt:
IKEA
Zgłaszający
Lider 1:
2529
Współzgłaszający:
Saatchi & Saatchi IS
Klient:
Wavemaker IKEA
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.