Żywiec Męskie Granie

Opis projektu

Żywiec Męskie Granie 2018 miało zostać najważniejszym projektem muzycznym w Polsce sygnowanym komercyjną marką. Postawiliśmy na to co w DNA Męskiego Grania od zawsze było najważniejsze – KOLABORACJĘ I IMPROWIZACJĘ NAJLEPSZYCH POLSKICH MUZYKÓW. Po 8 latach sukcesów wytyczyliśmy nowy kierunek. Singlem POCZĄTEK. Przełomowy singiel i teledysk nagrany MASTERSHOTEM. UTWÓR bazujący na dogrywaniu się artystów NA ŻYWO na planie teledysku, przyniosły spektakularne wyniki: nr 1 w TOP 50 Airplay 2018, TOP 3 Spotify w 2018, 73 mln wyświetleń na Youtube, dwie statuetki Fryderyka i 470% wzrost wzmianek social media o projekcie.

Szczegóły
Kategoria:
Branded content
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Żywiec
Zgłaszający
Lider 1:
2569
Współzgłaszający:
Grupa Żywiec, 2012
Klient:
VMLY&R, Hope, Agencja LIVE, Opus Film, Starcom Sp. z.o.o Grupa Żywiec S.A
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.