Rocznik 2000

Opis projektu

Jak poprawić już bardzo dobry wynik wyróżniony złotym Effie? Po sukcesie kampanii rocznika 1999 i rekordowych wzrostach sprzedaży kluczowego dla banku segmentu, mBank, mimo już dobrej pozycji na rynku, sporej liczby kont dla młodych i postępującego niżu demograficznego uzyskał kolejne, ponad dwucyfrowe rezultaty wzrostów w kategorii, a także istotne zmiany wizerunkowe wśród istotnej grupy – nieubankowionych. A wszystko to dzięki precyzyjnej kampanii do urodzonych w 2000 roku i insighcie o przełomie – osobistym i cywilizacyjnym.

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Srebro
Produkt:
mBank
Zgłaszający
Lider 1:
2583
Współzgłaszający:
VMLY&R Poland
Klient:
MBANK SPÓŁKA AKCYJNA
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.