W przyszłości sobie podziękujesz

Opis projektu

Wyzwaniem kampanii „W przyszłości sobie podziękujesz” była zmiana wizerunku mBanku. Z banku kojarzonego z wygodnym kontem do transakcji w internecie mBank stał się bankiem głównym, z usług którego klienci korzystają przez lata. W przyjętej strategii marka odwołała do bliskich konsumentom przełomów życiowych, w których wszyscy szukają stabilnego partnera finansowego. mBank docenił w ten sposób wybory klientów i udowodnił, że może skutecznie wspierać ich realizację. Po kampanii 75% więcej osób oszczędza w mBanku, a 28% więcej wnioskuje o kredyt. Co ważne 18% więcej klientów aktywnie korzysta z założonego w mBanku konta.

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
mBank
Zgłaszający
Lider 1:
2612
Współzgłaszający:
Grey Worldwide Warszawa Sp. z o.o.
Klient:
MINDSHARE POLSKA mBank S.A.
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.