raz, dwa, trzy

Opis projektu

Dzięki kampanii, Philipsowi udało się skutecznie na nowo zaistnieć w kategorii ekspresów do kawy i w ciągu zaledwie jednego sezonu stać się jedną z najbardziej liczących się marek w kategorii. W bardzo trudnym otoczeniu konkurencyjnym i po latach spadków, odnotowano spektakularne wzrosty sprzedaży - udział wzrósł do 14,4% z 2,8%, istotnie wzmocniła się również pozycja wizerunkowa marki i konwersja kluczowych parametrów w consumer funnel.

Szczegóły
Kategoria:
Launch / relaunch
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Philips LatteGO
Zgłaszający
Lider 1:
2615
Współzgłaszający:
OGILVY
Klient:
Carat , iProspect Polska Philips
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.