Posiadanie sensem życia?

Opis projektu

Polacy zarabiają więcej, ale i więcej kupują. Często impulsywnie i bez umiaru. Refleksja nad szaleństwem konsumpcjonizmu pojawia się u nielicznych. Czy bank może więc zadać Polakom prowokacyjne pytanie: „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?” ING, jak na lidera przestało, odważnie podjął temat. Efekt: przyrost depozytów ponad rynek, przypływ nowych klientów, zdystansowanie konkurentów w atrybutach marki i szeroka dyskusja w mediach.

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Otwarte Konto Oszczędnościowe
Zgłaszający
Lider 1:
2652
Współzgłaszający:
BRAIN
Klient:
GONG, MullenLowe MediaHub, Mosqui.to, 24/7 Communication ING Bank Śląski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.