Wygodne owoce to mus!

Opis projektu

Wprowadziliśmy na rynek musy owocowe Tymbark, popularyzując tę kategorię wśród dorosłych.   Przedstawiliśmy musy jako wygodny i zdrowy ekwiwalent dla 1 z 5 rekomendowanych dziennie porcji owoców, oferując rozwiązanie napięcia związanego z godzeniem zdrowej diety z intensywnym trybem życia.   Kampania przedstawiła sytuacje z codziennego życia związane z kłopotliwym spożyciem owoców „w biegu”, prezentując musy jako rozwiązanie.   Prosty humor sprawił, że kampania dobrze rezonowała w grupie docelowej, zmieniając nawyki konsumenckie, co przełożyło się na imponujące wyniki sprzedażowe przy braku kanibalizacji innej marki z portoflio Maspexu operującej w tej samej kategorii.

Szczegóły
Kategoria:
Launch / relaunch
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Tymbark
Zgłaszający
Lider 1:
2682
Współzgłaszający:
BARDZO
Klient:
Maspex, Grey, Starcom Maspex
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.