Daj Się Połączyć

Opis projektu

Kampania została oparta o nowatorską ideę przeniesienia największego assetu marki Tymbark – Kapsla – do mobile’a, w świat digitalowej interakcji. Stworzona aplikacja wykorzystała technologię Big Data i mechanizm sczytywania danych z realnych Kapsli, przetwarzając je w spersonalizowaną wiadomość. Zastosowanie interface’u graficznego symulującego prawdziwą videorozmowę ze znanym influencerem spowodowało, że przekaz marki zyskał zaskakujący, niemal rzeczywisty wymiar, przełamując tym samym barierę dotarcia do pokolenia odpornego na klasyczny przekaz reklamowy.

Szczegóły
Kategoria:
Brand experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Tymbark
Zgłaszający
Lider 1:
2692
Współzgłaszający:
Starcom, Brainbox
Klient:
Performics Maspex
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.