Kropla prawdy. Angel's Share

Opis projektu

Kategoria whisky mainstream rośnie głównie dzięki obniżkom cen, które stosują prawie wszyscy gracze, nawet ci najwięksi. Ballantine’s postanowił nie brać udziału w wojnie cenowej. Jako pierwsza w kategorii marka stworzyła serial kryminalny online "Kropla prawdy. Angel's Share". Za jego pomocą w interesujący sposób wytłumaczyła dlaczego warto zapłacić więcej za dobrą whisky, pokazała się jako whisky zupełnie inna niż pozostałe i dostarczyła konsumentom rozrywki. W konsekwencji obroniła pozycję lidera kategorii, urosła bardziej niż główni konkurenci i przekonała konsumentów, że warto wydać więcej na jej produkty.

Szczegóły
Kategoria:
Branded content
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Ballantine's
Zgłaszający
Lider 1:
2741
Współzgłaszający:
MullenLowe Warsaw
Klient:
Wyborowa S.A. Pernod Ricard
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.