Program Polska Bezgotówkowa

Opis projektu

Polacy pokochali płatności bezgotówkowe. Jednak rozwój sieci akceptacji nie nadąża za tym trendem. Wielu przedsiębiorców nadal nie zdecydowało się na wprowadzenie terminala płatniczego. Jak więc przekonać setki tysięcy drobnych przedsiębiorców mających sytuacje bezpośrednich płatności z klientem do założenia terminala płatniczego? Mimo zakorzenionych barier po stronie przedsiębiorców (koszty, fiskalizacja, mało transakcji) komunikacja marketingowa skokowo zmieniła poziom uterminalowienia Polski do poziomów zbliżonych do średniej UE! Insight związany z dyskomfortem odmawiania przyjęcia płatności bezgotówkowej oraz siła testimonialowej komunikacji zrekrutowały ponad 100 tys. Przedsiębiorców.

Szczegóły
Kategoria:
Business-to-Business
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Program Polska Bezgotówkowa
Zgłaszający
Lider 1:
2750
Współzgłaszający:
Wavemaker
Klient:
Fundacja Polska Bezgotówkowa
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.