Czy jest coś, co nas Polaków łączy?

Opis projektu

Czy polaryzujący temat smogu, w kraju, którego gospodarka stoi na węglu, można przekuć w przewagę rynkową? Jako odpowiedzialny bank, ING wdrożyło postanowienia Deklaracji Ekologicznej przeprojektowując produkty i tworząc kompleksową kampanię. Trafny insight przełożony na silną ideę – Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? - zaowocował sukcesem: zwiększenie akwizycji oraz siły marki, a także realne działania wspierające społeczność.

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
ING Bank Śląski
Zgłaszający
Lider 1:
2777
Współzgłaszający:
BRAIN
Klient:
MullenLowe Media Hub, ISOBAR, Allegro Brand Experience Agency ING Bank Śląski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.