Doceniaj, nie oceniaj

Opis projektu

Bank BGŻ BNP PARIBAS to bank zmieniającego się świata. Oznacza to, że nie tylko śledzi trendy, ale angażuje się we współczesne problemy i podejmuje konkretne działania na rzecz przemian kulturowych i społecznych, tak aby świat, w którym żyjemy zmieniał się na lepsze. Przykładem takiego działania jest właśnie kampania „Doceniaj, nie oceniaj”, w której podzieliliśmy się z odbiorcami wizją świata, w którym zamiast krytyki ludzie przekazują sobie słowa docenienia i motywacji. Świata, w którym każdy ma poczucie sprawczości i doświadcza pozytywnego wsparcia w dążeniu do realizacji celów.

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Kredyt gotówkowy / BGŻ BNP Paribas
Zgłaszający
Lider 1:
2781
Współzgłaszający:
Publicis Sp. z o. o.
Klient:
Havas Media , WebTalk , Sales & More , Point of View BNP Paribas Bank Polska S.A.
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.