Tania Sobota w Lidlu

Opis projektu

W 2018 roku sieci handlowe w Polsce musiały zmierzyć się z jedną z największych zmian w wprowadzonych do regulacji polskiego handlu - zakazu prowadzenia handlu w wybrane niedziele. Kampania "Tania sobota w Lidlu" wykorzystując w komunikacji radiowej i telewizyjnej jako nośnik komunikatu znaną i lubianą polską melodię zdobyła uwagę Polaków i zapadła im w pamięć, czyniąc z Lidla miejsce sobotnich zakupów. Kampania przyczyniła się do sukcesu biznesowego, zwiększając liczbę klientów odiwedzających sklepy Lidla w soboty, a także zwiększając weekendowe obroty sieci handlowej.

Szczegóły
Kategoria:
Retail / Kanały sprzedaży
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Lidl Polska
Zgłaszający
Lider 1:
2784
Współzgłaszający:
GPD
Klient:
Havas Media Lidl Polska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.