100% soku, zero kłopotu

Opis projektu

Największym wyzwaniem Philipsa w wyciskarkach wolnoobrotowych była konieczność pobudzenia sprzedaży w spadającej kategorii bez launchu nowego produktu. Dodatkowo konsumenci widzieli w wyciskarkach czasochłonne i niezrozumiałe urządzenia, dla których alternatywą są soki kupowane w marketach lub w kawiarniach. W odpowiedzi pokazaliśmy wyciskarki wolnoobrotowe Philips jako urządzenia pozwalające przygotować smaczne i zdrowe soki bez wysiłu i bez nakładu czasu. Dzięki kampanii Philips zwiększył swój udział w sprzedaży o 7,1 p.p. (YoY 2018 vs 2017) i przejął prowadzenie w kategorii.

Szczegóły
Kategoria:
Dobra konsumenckie
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Philips
Zgłaszający
Lider 1:
2799
Współzgłaszający:
Carat
Klient:
iProspect, Ogilvy, PTR Digital Philips
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.