Ben&Jerry’s walczy o równość osób LGBT+

Opis projektu

Prawa LGBT+ budzą emocje, ale Ben&Jerry’s w Polsce wybrała ten temat w ramach idei „Peace, Love & Ice Cream”. Marka nie boi się politycznego klimatu - jesteśmy 2. najbardziej homofobicznym krajem UE. Edukacja z NGOs i CSR - Niezniszczalna Tęcza i Polonez Równości wpłynęły na wzrost akceptacji związków jednopłciowych. O żadnej marce wspierającej LGBT+ nie było tak głośno, co przełożyło się na dwucyfrowy wzrost świadomości i sprzedaży.

Szczegóły
Kategoria:
Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Ben&Jerry’s
Zgłaszający
Lider 1:
2804
Współzgłaszający:
180heartbeats + Jung v Matt
Klient:
Mindshare Ben&Jerry's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.