Ben&Jerry’s walczy o równość osób LGBT+

Opis projektu

Konsekwentne zaangażowanie Ben&Jerry's w walkę o równość dla LGBT+ zjednało jej konsumentów. Podkreślają w social mediach, że kupują lody Ben&Jerry’s, bo cenią tę społeczną misję. Przywrócenie Niezniszczalnej Tęczy było gestem niesłychanej odwagi marketera - poprzednia instalacja wzbudzała kontrowersje i była siedmiokrotnie niszczona. Polonez Równości był jednym z najgłośniejszych gestów wsparcia nastolatków LGBT+ w Polsce. Osiągnęliśmy też cele: wywołanie szerokiej dyskusji o problemach osób LGBT+ oraz wzrost poparcia dla związków jednopłciowych. Wzrost wspomaganej świadomości marki w grupie docelowej był 3,5-krotnie wyższy niż spodziewany, a sprzedaż Ben&Jerry’s wzrosła o 20,2%.

Szczegóły
Kategoria:
Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Ben&Jerry’s
Zgłaszający
Lider 1:
2804
Współzgłaszający:
180heartbeats + Jung v Matt
Klient:
Mindshare Ben&Jerry's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.