Kuchnia Lidla na YouTube

Opis projektu

Polacy gotują chętnie, często i chcą gotować lepiej. Kuchnia Lidla ułatwia im to, inspirując i dzieląc się wiedzą z każdym, bez względu na jego poziom i doświadczenie. Wykorzystując możliwości Internetu, autorytet lubianych ekspertów kulinarnych oraz znanych gości, tworzymy kanał, skupiający wokół siebie coraz większą, aktywną i zaangażowaną społeczność. Ewoluujemy wraz z trendami, lecz pewne wartości pozostają niezmienne: troska o dostarczanie najwyższej jakości materiałów i nieustanne przyglądanie się oczekiwaniom widzów. To dla nich, nieustannie od ponad trzech lat, budujemy największy polski kanał kulinarny marki na YouTube.

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Lidl
Zgłaszający
Lider 1:
GPD Agency
Współzgłaszający:
Performance Media, Havas Media
Klient:
Lidl
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.