Perwoll Rethink Fashion

Opis projektu

Wiele jest przykładów marek, które w nieprzemyślany sposób starały się powiązać z prospołecznymi trendami konsumenckimi. Dzięki naszej kampanii, Perwoll wiarygodnie wpisał się odzieżowy trend zero waste, pozostając wierny charakterowi marki. Odświeżona komunikacja przełożyła się na bezprecedensowe wzrosty sprzedaży. To tym większe osiągnięcie, że Perwoll, jako lider na stabilnym rynku, miał ograniczone możliwości dynamicznych wzrostów.

Szczegóły
Kategoria:
Dobra Konsumpcyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Perwoll
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Współzgłaszający:
FreeForm studio
Klient:
Henkel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.