Perwoll Rethink Fashion

Opis projektu

Wyzwaniem dla marki Perwoll było tchnienie życia w ikoniczną komunikację, aby lepiej przystawała do obecnych czasów. Komunikacja Rethink Fashion zachowała dotychczasowy charakter marki, a jednocześnie idealnie wpisała się w odzieżowy trend zero waste dając konsumentkom rozwiązanie, dzięki któremu mogą wyglądać modnie i dbać o środowisko. Odświeżenie komunikacji doprowadziło do bezprecedensowych wzrostów udziałów (o +6,2 pp) oraz sprzedaży (+13%). Tak duży wzrost lidera na stabilnym rynku to niewątpliwie sukces.

Szczegóły
Kategoria:
Dobra Konsumpcyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Perwoll
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Współzgłaszający:
FreeForm studio
Klient:
Henkel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.