Ranigast Max na zgagę i niestrawność

Opis projektu

Kluczowym wyzwaniem marki Ranigast był wzrost sprzedaży w kategorii ZGAGA, która od lat była stabilna, a źródła wzrostu ograniczone. Sposobem na realizację celu, było rozszerzenie dotychczasowej komunikacji o wskazania dotyczące NIESTRAWNOŚCI. Stworzone do kampanii kreacje różniły się od standardowych komunikacji konkurencji - były humorystyczne, w przerysowany sposób mówiły o problemie i poprzez zaskoczenie informowały o nowym wskazaniu. Dodatkowo oryginalną komunikacją łatwiej było nam dotrzeć do młodszych konsumentów, by ich także przekonać, że Ranigast sprawdzi się na problemy trawienne.

Szczegóły
Kategoria:
Leki i suplementy diety
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Ranigast
Zgłaszający
Lider 1:
Mediacom
Współzgłaszający:
Opus B
Klient:
Polpharma
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.