Ci od jabłek

Opis projektu

Stworzyliśmy filmy oraz claim, w których zawarliśmy to, czym na co dzień kieruje się Klient – szczerość i naturalność. Powstały bez aktorów, bez scenariuszy, bez wykreowanych rekwizytów. Nie w studiu, a w prawdziwym sadzie – w Śmiłowicach Reżyserem został dokumentalista. Powstało 8 filmów, opowiadających historie o sadzie i jego pracownikach, o pszczołach, jabłkach i właścicielach. Niecodzienny format i odwagę docenili widzowie na Facebooku i Youtube. Filmy dotarły do ponad 3,5 mln widzów a Completion Rate dla flightów kampanii wyniósł 45% i 41%.

Szczegóły
Kategoria:
Smart budget
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Bracia Sadownicy
Zgłaszający
Lider 1:
Cape Morris
Współzgłaszający:
Vizeum
Klient:
Bracia Sadownicy
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.