Wiosenno-letnia kolekcja Fantasii

Opis projektu

Kiedy ślepota banerowa sprawia, że tradycyjna komunikacja przestaje ekscytować, należy zmienić podejście. Launch produktów zamieniliśmy w premierę kolekcji Fantasia wiosna-lato 2019, czyli najmodniejszego hitu sezonu, tym samym pojawiając się w zupełnie nowych touchpointach. Podejście oparte na modowym doświadczeniu zbudowało wizerunek marki podążającej za trendami i przyniosło wzrost sprzedaży niemal dwukrotnie przewyższający zakładane cele.

Szczegóły
Kategoria:
Brand experience
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Fantasia
Zgłaszający
Lider 1:
VMLY&R
Współzgłaszający:
K2 Precise
Klient:
Danone
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.