Poznaj hybrydy

Opis projektu

Po 12 latach od wprowadzenia hybryd na polski rynek, ich udział w sprzedaży wynosi zaledwie 2,5% rynku. Polacy wybierają benzynę (64%), a dla wielu synonimem oszczędności są dymiące diesle (32%). Naszym wyzwaniem było przekonanie Polaków do hybryd i pozostanie liderem rynku, mimo rosnącej konkurencji. Nasza strategia polegała na edukowaniu kierowców i korygowaniu błędnych opinii na temat tego napędu. Dzięki kampanii „Poznaj hybrydy” sprzedaż hybryd skoczyła o 282%, z czego blisko 7 na 10 to były hybrydy Toyoty. Udział hybryd w całkowitej sprzedaży Toyoty podwoił się (z 19% na 40%).

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Toyota
Zgłaszający
Lider 1:
The&Partnership
Współzgłaszający:
Clos Brothers
Klient:
Toyota Motor
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.