Bierz życie za rogi z A.Bargielem

Opis projektu

Drugiemu wielkością bankowi w Polsce brakowało wyróżnika marki. Duma z osiągnięć Polaków to coś czego pragnie każdy Polak. Wizualna i wizerunkowa kampania wykraczająca poza standard kategorii przypomniała emocje z historycznego wyczynu Andrzeja Bargiela #K2SKI CHALLENGE, którego dokonał z Bankiem PEKAO i dała impuls do zbudowania wyróżnika marki - banku dla polskich rogatych dusz. Krótka kampania poprawiła dwucyfrowo wskaźniki wizerunkowe marki, poprawiła dwucyfrowo rozważanie marki i przyciągnęła do banku młodych ludzi, budując sprzedaż przekraczającą zdecydowanie cele kampanii.

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Bank Pekao S.A.
Zgłaszający
Lider 1:
Fullsix Media
Współzgłaszający:
McCann Worldgroup, Scholz & Friends Warszawa
Klient:
Bank Pekao S.A.
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.