Bierz życie za rogi z A.Bargielem

Opis projektu

Dzięki trafnie zaadresowanemu insightowi bank PEKAO w krótkim czasie zbudował unikalny wyróżnik wizerunkowy banku dla polskich rogatych dusz. O 29% wzrosło wskazanie "inspiruje do przekraczania własnyc granic", o 21% "bank dla ludzi, dla których nie ma rzeczy niemożliwych". Innowacyjna w kategorii kampania zbudowała 13% wzrost rozważania i ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe w tym 139% sprzedaży kont, a 146% wśród osób do 26 r.ż w Q1'19 vs r/r

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Bank Pekao S.A.
Zgłaszający
Lider 1:
Fullsix Media
Współzgłaszający:
McCann Worldgroup, Scholz & Friends Warszawa
Klient:
Bank Pekao S.A.
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.