Wściekle szybka Premier League

Opis projektu

Głównym wyzwaniem było przywrócenie blasku transmisjom Premier League w CANAL+ wśród młodszej części widzów i odwrócenie spadkowego trendu oglądalności. Celem było zwiększenie oglądalności rundy jesiennej. Postawiliśmy na nowoczesne podejście do komunikacji transmisji sportowych. Wykorzystaliśmy język spoza świata sportu oraz strategię mediowa zakładającą holistyczne zaangażowanie celebryty od materiałów promocyjnych po treści redakcyjne stacji. To pozwoliło przełamać konwencję typowych spotów piłkarskich. Udało się w wyróżnialny i zapamiętywalny sposób opowiedzieć o wściekle szybkiej Premier Leauge. Dzięki temu przywróciliśmy blask lidze angielskiej, przyciągając do niej młodszych kibiców i dwucyfrowo zwiększyliśmy oglądalność.

Szczegóły
Kategoria:
Kultura i rozrywka
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Canal +
Zgłaszający
Lider 1:
Havas Warsaw
Współzgłaszający:
Havas Media
Klient:
Canal +
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.