EKO Petycje

Opis projektu

CSR i biznes mogą iść w parze, co od lat udowadnia ING. Kampania oparta na trafnym insighcie: Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci, żeby coś zmienić? wyróżniła się na tle komunikacji CSR innych marek. Zwróciła uwagę na ważny problem, a ING przyniosła pozycję zdecydowanego lidera wspierającego postawy społeczne i proekologicznie oraz lidera w rozważaniu oferty banku. W efekcie znacząco zwiększyła akwizycję nowych klientów.

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Złoto
Produkt:
ING Bank Śląski
Zgłaszający
Lider 1:
Brain
Współzgłaszający:
Gong, 24/7 Communication, MullenLowe MediaHub
Klient:
ING Bank Śląski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.