Lipton Zioła Świata

Opis projektu

Lipton - marka będąca synonimem czarnej herbaty stanęła przed trudnym zadaniem przebicia się do świadomości konsumentek ziół i zdobycia udziałów w kategorii opanowanej przez wielkich graczy. Pokazaliśmy zioła w świeży, zaskakujący sposób, łamiąc schematy kategorii, kojarzonej z babcinymi naparami pitymi dla zdrowia i na dolegliwości. Zioła Świata Lipton przedstawiliśmy jako przyjemne doznanie (a nie tylko zdrowy wybór, czy konieczność), którym można się cieszyć, odkrywając nowe smaki. Dzięki świeżej, emocjonalnej komunikacji, adresującej niezaspokojone potrzeby konsumentów - zdobyliśmy 7,7% udziału w rynku w ciągu 2 miesięcy od startu kampanii.

Szczegóły
Kategoria:
Napoje bezalkoholowe
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Lipton Zioła Świata
Zgłaszający
Lider 1:
Gong
Współzgłaszający:
Mindshare
Klient:
Unilever
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.