OkazYEAH! po Twojemu

Opis projektu

Klienci McDonald’s w szybki i prosty sposób korzystają z gotowych ofert value dzięki aplikacji. W kampanii okazYeah! po Twojemu po raz pierwszy w historii McDonald’s i konkurencji QSR mogli samodzielnie skomponować swoją okazYEAH! z produktów, które naprawdę lubią. Zmieniło to sposób korzystania z narzędzia jakim jest aplikacja i konsumowania treści w niej zawartej. Cała aktywacja dawała radość i wzmacniała poczucie jeszcze lepszego „dealu”.

Szczegóły
Kategoria:
Brand experience
Nagroda:
Brąz
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
Isobar
Współzgłaszający:
OMD
Klient:
McDonald’s
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.