OkazYEAH! po Twojemu

Opis projektu

W kampanii okazYEAH! po Twojemu głównym celem było odejście od wyścigu cen z konkurencją a w zamian przyciągniecie konsumentów, angażując go poprzez realny wpływ na tworzenie własnych ofert z sektora value. Wyzwaniem było przekonanie konsumentów do aktywnego udziału w komponowaniu okazYEAH!. Kampania miała do zrealizowania trzy cele: Wzrost sprzedaży Wzrost wskaźników z aplikacji Wzrost wskaźników wizerunkowych marki. W komunikacji podkreślono indywidualizm. Personalizacja kuponów dostępna tylko w aplikacji McDonald’s, pozwoliła na zmianę odbiorców z biernych użytkowników kuponów na aktywnych kreatorów ofert. W wyniku osiągnięto wzrosty na każdym z postawionych celów.

Szczegóły
Kategoria:
Brand experience
Nagroda:
Brąz
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
Isobar
Współzgłaszający:
OMD
Klient:
McDonald’s
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.