Przejdźmy na TY

Opis projektu

“Przejdźmy na Ty” - jedna prosta myśl zmieniła trajektorię lotu największej marki FMCG w Polsce, rewitalizując zagubionego lidera kategorii. Wzmocniła wizerunek Tyskiego jako „najlepsze Polskie” i nadała mu unikalną społeczną rolę - zachęca Polaków, by szukali przy piwie tego, co łączy, nie dzieli. Nowa wizja zahamowała długofalowy odpływ użytkowników, odwróciła czteroletnie spadki equity oraz przyniosła wzrost udziałów w klasycznych lagerach.

Szczegóły
Kategoria:
Napoje alkoholowe
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Tyskie
Zgłaszający
Lider 1:
Gong
Lider 2:
Bardzo
Współzgłaszający:
Tailor Made PR, Zenith, BNA
Klient:
Kompania Piwowarska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.