Przejdźmy na TY

Opis projektu

Jak przywrócić siłę marce, która zgubiła swoją rolę i tożsamość w rzeczywistości bezlitosnej dla mainstreamowych marek? Tyskie na przekór trendom zwróciło się do samego środka mainstreamu z uniwersalnym przesłaniem, by w dobie podziałów szukać tego, co łączy, nie dzieli. Wspólnotowość i autentyczność zawarta w “Przejdźmy na TY” jasno zdefiniowała rolę Tyskiego w świecie piwa, zatrzymując długookresowy spadek konsumentów i powiększając grupę tych najbardziej lojalnych. Przełomowa wizja przyniosła nie tylko wzrost kluczowych parametrów wizerunkowych, udziałów i przychodów w okresie spadków klasycznych lagerów, ale też pierwszy od 2014 roku wzrost equity marki.

Szczegóły
Kategoria:
Napoje alkoholowe
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Tyskie
Zgłaszający
Lider 1:
Gong
Lider 2:
Bardzo
Współzgłaszający:
Tailor Made PR, Zenith, BNA
Klient:
Kompania Piwowarska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.