Nurofen. Po stronie mam

Opis projektu

Mimo zmniejszonych udziałów mediowych, odzyskaliśmy pozycję lidera świadomości za pomocą komunikacji emocjonalnej. Skutecznie odpowiedzieliśmy na atak silniejszej konkurencji. W wyniku kampanii wzrosła świadomość marki, utrzymaliśmy pozycję leku pierwszego wyboru, zatrzymaliśmy spadki i zaczęliśmy znów rosnąć. Była to pierwsza wypracowana lokalnie strategia i kreacja marki Nurofen. Dziś jest adaptowana także na inne rynki regionu.

Szczegóły
Kategoria:
Leki i suplementy diety
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Nurofen
Zgłaszający
Lider 1:
Think ECO
Współzgłaszający:
Graffiti
Klient:
Reckitt Benckiser
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.