Nurofen. Po stronie mam

Opis projektu

Nurofen jest lekiem oryginalnym - twórcą Ibuprofenu, i najczęściej kupowanym lekiem przeciwgorączkowym dla dzieci w Polsce. Przez lata opierał się tańszym odpowiednikom, jednak w ostatnim sezonie zaczął tracić udziały rynkowe. Nie mając przewagi mediowej i pozostając najdroższym lekiem w kategorii, postawiliśmy na komunikację emocjonalną. Zamiast opowiadać o cechach produktu, skupiliśmy się na uczuciach mam, związanych z chorobą dziecka. Dzięki zmianie strategii komunikacji i nowej platformie kreatywnej, zwiększyliśmy świadomość marki o 10 p.p., zatrzymaliśmy spadki i zaczęliśmy odzyskiwać udziały rynkowe.

Szczegóły
Kategoria:
Leki i suplementy diety
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Nurofen
Zgłaszający
Lider 1:
Think ECO
Współzgłaszający:
Graffiti
Klient:
Reckitt Benckiser
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.