Nowa definicja luksusu

Opis projektu

Samochód z kategorii limuzyn to z definicji obietnica prestiżu. Czy można zatem w takiej kategorii odnieść sukces z marką, która z prestiżem się nie kojarzy? Można. Potrzebne są do tego dwa składniki – atrakcyjny produkt i insight. „Stary prestiż” oparty na ostentacji, czy wolność wyboru i wychodzenie poza schemat? Przekierowując uwagę na inną, ważną potrzebę emocjonalną wyprzedziliśmy ikonę kategorii VW Passata i zostaliśmy nr 1!

Szczegóły
Kategoria:
Motoryzacja
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Škoda
Zgłaszający
Lider 1:
Isobar
Współzgłaszający:
CPC Brand Consultants, PHD Media Direction
Klient:
Škoda
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.