My Way

Opis projektu

Poszliśmy pod prąd. Jako pierwsi zbudowaliśmy platformę komunikacyjną skierowaną do kobiet w kategorii motoryzacji. Wykorzystaliśmy unikalny i niestandardowy format jakim jest reality show. Zaangażowaliśmy kontrowersyjną gwiazdę, otwarcie mówiącą o swoich obawach związanych ze światem samochodów. Poprzez empowerment kobiet pozytywnie wpłynęliśmy na wzrost rozważania marki w grupie kobiecej znacznie powyżej celu, zwiększając je aż o 61%.

Szczegóły
Kategoria:
Branded content
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Škoda
Zgłaszający
Lider 1:
PHD Media Direction
Współzgłaszający:
Isobar, CPC Brand Consultants, TVN
Klient:
Škoda
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.