Tym, którzy...

Opis projektu

W kampanii świątecznej Tymbark zachęcał do dawania innym czegoś od siebie nie tylko od święta, ale również na co dzień. Tym razem chcieliśmy jednak zwrócić uwagę na zazwyczaj niedocenianą grupę docelową – osoby, które biorą na siebie odpowiedzialność za przygotowanie świąt, ale też dbają o dom i domowników przez cały rok. Tak powstała idea TYM, którzy.., za pomocą której staraliśmy się zwrócić uwagę na trud takich osób i zachęcić do dania im czegoś od siebie przede wszystkim w sferze emocjonalnej, która jest najlepszą i najbardziej pożądaną formą docenienia.

Szczegóły
Kategoria:
Napoje bezalkoholowe
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Tymbark
Zgłaszający
Lider 1:
Starcom
Współzgłaszający:
Publicis
Klient:
Maspex
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.