Tym, którzy...

Opis projektu

Trudna kategoria. Negatywne trendy rynkowe. Silna presja ze strony konkurencji, a do tego, okres przedświąteczny, od lat zawłaszczony przez Coca-Colę. Rozwiązanie? Emocje! Nasza kampania wizerunkowa zachęcała do tego, by doceniać codzienny trud tych, którzy dbają o nasz dom i dać im coś od siebie. Efekty? Rekordowo wysoka sprzedaż w historii marki, która potwierdza to, że emocje to nadal najefektywniejsza broń jaką posiada w arsenale marketing.

Szczegóły
Kategoria:
Napoje bezalkoholowe
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Tymbark
Zgłaszający
Lider 1:
Starcom
Współzgłaszający:
Publicis
Klient:
Maspex
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.