Pożyczanie na poziomie

Opis projektu

Pozyskanie najlepszych jakościowo klientów o niskim poziomie ryzyka było kluczowe z perspektywy ambitnych celów biznesowych Wonga. Tacy konsumenci to tradycyjnie klienci banków. Trafić do nich z perspektywy kategorii, która jest automatycznie odrzucana, kojarzona z desperacją i brakiem zaufania było niezwykłym wyzwaniem. Wonga dzięki przebudowie oferty oraz strategi komunikacji wykorzystującej odwołanie się do najwyższych standardów oraz kodów kategorii bankowej zdołała odsunąć się percepcyjnie od kategorii chwilówek, przebić się przez mur obojętności i pozyskać zaufanie klientów banków.

Szczegóły
Kategoria:
Finanse
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Wonga
Zgłaszający
Lider 1:
Heart&Brain
Współzgłaszający:
iProspect, Starcom
Klient:
Wonga
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.