Załóż firmę i miej więcej klientów

Opis projektu

Co może zrobić bank, dla którego priorytetem byli klienci indyw. a teraz musi przekonać do siebie firmy, bo stały się atrakcyjnym segmentem? Wykorzystać swój silny wizerunek: banku dla zaradnych i przedsiębiorczych Polaków czyli przyszłych właścicieli firm, znaleźć wiarygodny insight i dać użyteczne narzędzia. To wystarczyło, aby przekonać firmy do ING i pozyskać rekordową liczbę nowych klientów firmowych +52%, podczas gdy rynek urósł tylko o 11%

Szczegóły
Kategoria:
Long term marketing excellence
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
ING Bank Śląski
Zgłaszający
Lider 1:
Brain
Współzgłaszający:
Gong, MullenLowe MediaHub
Klient:
ING Bank Śląski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.